dimarts, d’octubre 04, 2005

la gallina ha dit que no

...visca la revolució

6 comentaris:

Anònim ha dit...

I els galls que amb mi hauran de dormir
me'ls triaré sans i valents
que n'estic farta d'impotents
que em fan passar nits avorrides

Que quedir clar per sempre més
que jo de verge no en tinc res
i que posats a fer no em ve
d'un segon restrenyiment

La gallina...

Anònim ha dit...

A què?

Anònim ha dit...

a què ha dit que no la gallina?
-a l'espoli sistemàtic
-al poc respecte a la llengua i cultura pròpies
-al fet diferencial que no entenen des de lluny, sigui la distància física o química
-a ser considerat demanaire quan ets el més caritatiu (solidari, diuen que és mes políticament correcte)
-a fer el paper d'agressor quan ets l'agredit històricament
-a ser botxí quan ets la víctima
a això, i d'altres coses, la gallina ha dit que no

Anònim ha dit...

A veure com quedarà...De moment el representant de la gallina ja ha dit que s'haurà de cedir i dic jo: no és aquesta la base de tota negociació? cedir, reclamar, canviar una cosa per una altra, afegir...Per què ha d'anar dient, ja, que haurem de cedir? Ja ens ho imaginem que hi haurà estires i arronses, peró, per favor, doneu-nos una mica de "vidilla" i no parleu de cedir fins que portem, com a mínim, uns dies negociant!

Susanna

Anònim ha dit...

Cap pas enrera... ni per agafar impuls!

Anònim ha dit...

no tindrà cap més ou calent el que de mi se n'aprofita
a canvi d'algun gra de blat m'ha tret la força de volar, però jo us juro s'ha acabat
la gallineta ha dit que prou
a veure què diuen les gallinetes balears i valenci... bé, les balears